Starosta Rykaczewski przegrał w wyborach na pełnomcnika PISU w powiecie zambrowskim z młodym Sebastianem Orłowskim!!! Czyżby członkowie PISU mieliby dosyć bezradności Starosty Rykaczewskiego???

17.12.2017 22:07
IP: 89.161.59.170
765 wypowiedzi
Czyżby kariera Stanisława Rykaczewskiego legła w gruzach??? Co będzie robił ten człowiek jak nie zostanie na kolejną kadencję wybrany na Starostę??? Czy ten człowiek umie cokolwiek robić, po za promocją swojej osoby i cykaniem fotek???
cytuj

18.12.2017 09:27
IP: 46.113.8.144
9021 wypowiedzi
ma dwie rence i dwie nogi to i robote se znajdzie
cytuj
18.12.2017 09:34
IP: 89.161.86.10
5732 wypowiedzi
Nie będzie tak zle,jak się zgodzi to pójdzie do ministerstwa spr. wew. o min. Zielińskiego.Nastepuje zmiana w PiS i to trzeba zrozumieć
cytuj
19.12.2017 14:28
IP: 31.0.81.204
510 wypowiedzi
Gdzieś tam go usadzą, stołków jeszcze sporo do obsadzenia. Jarek nie da mu zginąć.
Pochwalić trzeba i członków PIS za tę dobrą zmianę.
cytuj
19.12.2017 18:34
IP: 89.161.86.10
5732 wypowiedzi
[cite user="primavera" date="19.12.2017 14:28"]Gdzieś tam go usadzą, stołków jeszcze sporo do obsadzenia. Jarek nie da mu zginąć.
Pochwalić trzeba i członków PIS za tę dobrą zmianę.[/cite


Mnie sie nasz PIS podoba,potrafią sami robic porządek na swoim podwórku.Stanisława powinni pchnąć do sejmiku ,lub na posła albo senatora w miejsce tych spadochroniarzy jak Karski,czy Anders. Czas na zasłużony awans u P osła Zielniaka.Ostatecznie nosił parasolki,czapki ,berety ponad 12 lat ,wiec cos potrafi w polityce.Za komuny było tak ,że nie matura a chęc szczera zrobi z ciebie oficera /w SB/ teraz - mierny,biernny,ale wierny z księżowskim papierem moze zostac też premierem.Zalety ma takie same jak Jarosław Wielki,Jego prawda i jest nadal niewybaczalny a msciwy jak ktos inaczej mysli jak on.Juz niedługo biskup i Jarosław beda interweniowac aby pozostal na stolku.Postac barwna,Zambrów moze stracić szanse jak Stanisław odpłynie.Dla miasta tyle zdziałał jak radny PIS z Kołak dla gminy Kołaki.Przyznać trzeba,że jako mężczyzna jest też słaby,nie potrafił zmajstrowac syna,ale jest fotogeniczny i jest wszedzie gdzie jest kamera i foto.
cytuj
20.12.2017 00:25
IP: 46.113.8.144
9021 wypowiedzi
genek pewnie nie wie że matura była wymagana do bycia oficerem dopiero od 1967czyli utworzenia WSO
cytuj
20.12.2017 09:52
IP: 89.161.86.10
5732 wypowiedzi
[cite user="xyz" date="20.12.2017 00:25"]genek pewnie nie wie że matura była wymagana do bycia oficerem dopiero od 1967czyli utworzenia WSO[/cite

Towarzysz radny xyz nie ma pojecia i pisze ciagle bzdury.Matura wymagana była juz w 1960r. Ja byłem słuchaczem w oficerskiej szkole wojsk lotniczych w 1964r i od kilku lat była wymagana juz matura.Matura nie była wymagana za komuny w latach 50-tych ub. wieku.Wyzsze Szkoły Oficerskie kończyli już oficerowie inżynierowie w stopniu podporucznika.Upierasz sie jak baran i to w każdym temacie piszac bzdury.Jestes nawiedzony,katastrofa smoleńska przeprała Ci mózg.Twoje autorytety to Macierewicz i Berczyński, a Wasza sekta partyjna popłynie jak ekipa Rykaczwskiego.Wybory w PIS ,Stanisław 22 głosy na 100 a jego kolega z Elewaru 11 na 100. Sukces porazka,wstyd przed ludzmi.
cytuj
03.01.2018 20:07
IP: 95.49.131.117
188 wypowiedzi
Pax panowie - dajcie sobie na luz. Porzutcie ten zgubny nałóg sporu o worek. Aco jest w worku -gówno.
cytuj
03.01.2018 20:42
IP: 46.113.8.144
9021 wypowiedzi
Cytat z użytkownika "Kaczyński" z dnia "20.12.2017
[cite user="xyz" date="20.12.2017 00:25"]genek pewnie nie wie że matura była wymagana do bycia oficerem dopiero od 1967czyli utworzenia WSO[/cite

Towarzysz radny xyz nie ma pojecia i pisze ciagle bzdury.Matura wymagana była juz w 1960r. Ja byłem słuchaczem w oficerskiej szkole wojsk lotniczych w 1964r i od kilku lat była wymagana juz matura.Matura nie była wymagana za komuny w latach 50-tych ub. wieku.Wyzsze Szkoły Oficerskie kończyli już oficerowie inżynierowie w stopniu podporucznika.Upierasz sie jak baran i to w każdym temacie piszac bzdury.Jestes nawiedzony,katastrofa smoleńska przeprała Ci mózg.Twoje autorytety to Macierewicz i Berczyński, a Wasza sekta partyjna popłynie jak ekipa Rykaczwskiego.Wybory w PIS ,Stanisław 22 głosy na 100 a jego kolega z Elewaru 11 na 100. Sukces porazka,wstyd przed ludzmi.



jaki to cud że genio nie ukńczył tej szkoły
cytuj
05.01.2018 13:30
IP: 95.49.90.91
188 wypowiedzi
Nic nie dociera. Wiem co oznacza chromozo Z.
cytuj
05.01.2018 23:46
IP: 195.242.64.215
4042 wypowiedzi
Pan radny XYZ niech zrozumie,że przegrał dlatego,bo przebrał miarkę,wybrali młodego wykształconego,madrego co poprowadzi zambrowski PIS w dobrym kierunku i odsieje ziarno od plew.
cytuj